İşleyiş Süreci

Pazarlama

Belirlediğiniz hedefler doğrultusunda kullanacağınız pazarlama iletişimi stratejileri için sırasıyla;

  • Brief alınması ve değerlendirme
  • Etkinlik planlaması ve yönetimi
  • İş geliştirme ve proje üretimi
  • Tanıtım ve imaj yönetimi
  • Satış teknikleri eğitimi ve organizasyon işlemleri uygulanır.

Operasyon

Şirket hedefleriniz doğrultusunda temeli atılan pazarlama projelerimiz, hedef kitlenize en etkili şekilde ulaşmanız için bir köprü kurar.

Hizmet alanları

  • Özel projeler ve doğrudan satış
  • Satış noktası aktiviteleri
  • Tanzim & Teşhir (Merchandising)
  • Road show
  • Numune dağıtımı
  • Lezzet testleri ve tadım aktiviteleri
  • Bilgi sistemleri yönetimi, postalama, çekiliş kampanyaları

Kontrol

Mağaza ve Personel Bazında

  • Personelin genel kontrolü (dış görünümü, disiplin vb.)
  • Mağaza yetkilileri ile birebir görüşme (ürünler, personel, piyasa, tüm işleyiş hakkında)
  • Personelin mağaza çalışanları ve diğer promotörler ile ilişkilerinin kontrolü
  • Belirlenen rakipler hakkında bilgi toplama (kampanya, fiyat, yeni ürün vb.)
  • Personelin müşteri ilişkilerinin kontrolü (ürün bilgisi, satış yöntemi, müşteriye yaklaşımı vb.)
  • Mağaza genel kontrol (hafta sonuna yönelik mağazada ürün grubu bazında tam faaliyetlerin tespiti)
  • Personele motivasyon desteği
  • Belirli aralıklarla (üç ayda bir veya ayda bir) gizli müşteri çalışması yapılarak personelin genel durumu değerlendirilmelidir.

Raporlama

Son olarak uygulanan projenin denetlenmesi ve amaca ulaşabilirlik testi;

  • Özel raporlama sistemleri
  • Genel raporlar
  • Saha raorları
  • Fotoğraflama ve sürekli bilgi akışı